Medical Card, Pelan Simpanan, Pelaburan Dan Penyelesaian Untuk Perbelanjaan Perubatan.



Pelan Terkini Dalam Industri Takaful / Insurance.
Medical card membantu anda menjelaskan kos rawatan anda/keluarga anda diHospital Pakar sehingga RM1,500,000.00 valid hingga umur 70 tahun.
Semua tuntutan bil rawatan Hospital Pakar tidak menjejaskan "CASH VALUE" Simpanan anda/Simpanan Pendidikan untuk anak anda.
.....dan banyak lagi keistimewaan pakej ini

ALL in ONE - semuanya dalam satu pakej. Comprehensive Product By Prundential Malaysia / Prudential BSN Takaful.

  1. Medical Card - Membantu amda mebiayai kos rawatan di Hospital Pakar (admitted) untuk semua jenis penyakit sehingga *RM1,500,000.00 dan Elaun Hospital (Warded minimum 6 jam) dari *RM200.00 sehingga RM400.00 sehari.
  2. 36 Penyakit Kritikal - Dilindungi faedah 36 Penyakit Kritikal dan Hilang Upaya. Bayaran Pampasan sekali-gus sehingga *RM50,000.00 (mengikut tahap umur dan jumlah simpanan semasa mengambil pelan takaful / insurance.
  3. Personal Accident - Dilindungi faedah kemalangan, dirumah dan ditempat kerja / disekolah. Bayaran bil rawatan sehingga *RM2,000.00 bagi kes kemalangan yang tidak diwad. Contoh : terkena air panas, terkena gigitan binatang berbisa - bayaran ikut caj yang dikenakan oleh Klinik / Pusat Rawatan. Dan setiap 'MC' akan dibayar dengan kadar tertentu sebagai gantian pendapatan yang tidak bekerja.
  4. Auto Saving - Mendapat faedah simpanan diteruskan sehingga umur 80 tahun sekiranya anda disahkan dijangkiti 36 penyakit kritikal / hilang upaya. Ini bermakna anda tidak perlu lagi membuat simpanan Prudential Malaysia / Prudential BSN Takaful akan membuat simpanan untuk anda.
  5. Pengeluaran Tunai dan Pengecualian Caruman - Boleh memohon Pengeluaran Tunai dan Pengecualian Caruman bagi tempoh tertentu tetapi perlindungan all in one tetap diperolehi.
  6. Simpanan anda / Simpanan Pendidikan anak anda dilaburkan dalam dana mengikut Syariah - sebarang tuntutan bil rawatan Hospital Pakar tidak akan menjejaskan jumlah simpanan anda.
  7. Manafaat Asas - Pampasan Kematian biasa / akibat kemalangan [+] Khairat kematian [+] Cash Value ( jumlah simpanan sehingga tarikh musibah )
  8. World Wide Service - SOS

"Kenapa Pelan terkini dari Prudential Malaysia / Prudential BSN Takaful ini mampu memenuhi keperluan gaya hidup anda"

Semasa Anda Hidup...

  • * Anda memerlukan rawatan - Medical Card boleh membantu anda meringankan beban kos rawatan Hospital Pakar sehinggga RM1,500,000.00 dan anda berpeluang untuk medapat rawatan dan anda berpeluang mendapat rawatan yang lebih sempurna dan cepat di Hospital Pakar.
  • * Anda dibantu untuk membayar kos kecederaan ringan / sederhana dimana-mana Klinik atau Pusat Rawatan tanpa dimasukkan wad dan anda juga dibayar gantian MC.
  • * Jika anda ditimpa Musibah salah-satu daripada 36 Penyakit Kritikal / Hilang Upaya - sekurang-kurangnya anda mempunyai sejumlah wang untuk berikhtiar mengubati penyakit tersebut dan anda diberi tabungan automatik "Auto Saving" sehingga umur 80 tahun.
  • * Anda berpeluang membuat kebajikan untuk membantu rakan-rakan anda yang ditimba musibah melalui "Tabarru" didalam pelan Takaful anda.
  • * Anda berpeluang untuk mendapat pulangan yang lebih tinggi dari simpanan anda / simpanan pendidikan anak-anak anda kerana ianya ke dana 'Unit Trust" Syariah.
  • * Anda sendiri boleh menentukan Jangkamasa untuk matangkan Sijil anda. Untuk tujuan :1-Pampasan Hari Tua. 2-Mendapatkan Keuntungan Pelaburan. 3-Jadikan sebagai EPF.
Selepas Kematian Anda....

* Waris anda akan menerima pampasan melalui manafaat kematian dan khairat kematian sekurang-kurangnya meringankan beban orang disayangi yang ditinggalkan

"Produk yang paling lengkap didalam satu pelan dan yang pertama di Malaysia dengan lesen dari Bank Negara, Malaysia
Dapatkan pelan Simpanan, Perlindungan dan Pelaburan yang disertakan 'Medical Card'
bersama manfaat-manfaat sampingan untuk anda hari ini.
Pilihlah yang terbaik, hanya dari..........
Prudetial Malaysia / Prudential BSN Takaful"



Untuk Mendapatkan Quotation Percuma :
Emailkan :

1. Tarikh Lahir
2. Pekerjaan
3. Nama